• Veel gestelde vragen

Wanneer is de Koffie Morning?

In de hele maand oktober.

Kan ik mijn Koffie Morning ook op een ander moment organiseren?

Ja, je bent vrij een datum uit te kiezen die je goed uitkomt.

Ik heb een Koffie Morning pakket besteld, maar ik heb nog niets ontvangen.

De Koffie Morning pakketten zullen per groepen verstuurd worden. Dit gaat in september gebeuren. Mocht je je pakket eerder willen stuur dan een email naar koffiemorning@opkikker.nl.

Wat zit er in het Koffie Morning Pakket?

In het pakket zitten wat materialen om jouw Koffie Morning te kunnen organiseren en leuke inspiratie items die je kunt gebruiken om mee te bakken.

Hoe haal ik geld op voor Stichting Opkikker?

Attendeer je gasten erop dat jij de Koffie Morning organiseert voor Stichting Opkikker. In het Koffie Morning pakket ontvang je een handige donatiebox, vraag gasten vooral om een donatie te geven naar eigen inzicht.

Hoe komt het door mij opgehaalde geld bij Stichting Opkikker terecht?

Na afloop van je Koffie Morning kun je het opgehaalde bedrag overmaken via IDEAL op deze website. Je kunt het bedrag ook overmaken naar het rekeningnummer van Stichting Opkikker: IBAN NL44RABO0157182622 t.n.v. Stichting Opkikker o.v.v. Koffie Morning en je persoonlijke nummer uit de welkomstbrief.

Ik wil mijn Koffie Morning annuleren?

Dat is jammer! Je kunt jouw Koffie Morning annuleren door een email te sturen naar opkikker@koffiemorning.nl.

Andere vraag?

Neem contact via email: of neem contact met ons op via:
opkikker@koffiemorning.nl