• Veel gestelde vragen

Wanneer is de Koffie Morning?

In oktober vieren wij de officiele Koffie Morning maand, maar wil jij een actie buiten deze periode organiseren? Dan is dit geen enkele probleem. Acties in de rest van het jaar zijn ook meer dan welkom dus vraag gerust een pakket aan!

Kan ik mijn Koffie Morning ook op een ander moment organiseren?

Ja, je bent vrij een datum uit te kiezen die je goed uitkomt.

Ik heb een Koffie Morning pakket besteld, maar ik heb nog niets ontvangen.

De Koffie Morning pakketten zullen per groepen verstuurd worden om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Het duurt ongeveer een week voor je het pakket in huis hebt.

Wat zit er in het Koffie Morning Pakket?

In het pakket zit promotiemateriaal om het makkelijker te maken om jouw Koffie Morning te kunnen organiseren.

Hoe haal ik geld op voor Stichting Opkikker?

Attendeer je gasten erop dat jij de Koffie Morning organiseert voor Stichting Opkikker. Gebruik de sticker uit het promotiepakket om van een beker een donatiebox te maken. De opbrengst maak je over via koffiemorning.nl/doneren.

Hoe komt het door mij opgehaalde geld bij Stichting Opkikker terecht?

Na afloop van je Koffie Morning kun je het opgehaalde bedrag overmaken via IDEAL op deze website. Je kunt het bedrag ook overmaken naar het rekeningnummer van Stichting Opkikker: IBAN NL44RABO0157182622 t.n.v. Stichting Opkikker o.v.v. Koffie Morning en je persoonlijke nummer uit de welkomstbrief.

Ik wil mijn Koffie Morning annuleren?

Dat is jammer! Je kunt jouw Koffie Morning annuleren door een email te sturen naar koffiemorning@opkikker.nl.

Andere vraag?

Stuur een e-mail naar: koffiemorning@opkikker.nl